Студенти 12 групи – вчителі-волонтери літніх мовних таборів!

Студенти-першокурсники 12 англо-німeцької групи факультету Лінгвістики та пeрeкладу проходили літню практику в мовних пришкільних таборах Одеси, Одеської області та в інших регіонах України.
Наші студенти працювали зі школярами різного віку: і з малюками 1– 3 класів, і з підлітками 7– 8 класів, але їм вдалось знайти індивідуальний підхід до кожного!
Студенти крeативно підійшли до підготовки занять, які було спрямовано на заохочення дітей до вивчення англійської мови. Більшість уроків було проведено у формі гри та з використанням сучасних мультимедійних технологій. Школярі разом зі своїми молодими вчителями дивились англомовні фільми та мультфільми, слухали та співали пісні, приймали участь у чисельних вікторинах та конкурсах.
Діти винесли головний урок: англійська – це цікаво, англійська – це весело, англійська – це здорово!
Школярі були у захваті від своїх юних вчителів, їх щирості, творчості та ентузіазму! А студенти зрозуміли, що бути вчителем – це приємно та поважно!

Літня педагогічна практика у мовних таборах

Добігла кінця літня педагогічна практика студентів факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного Гуманітарного Університету. Знов наші студенти спробували себе в ролі вчителів, вожатих, вихователів та  отримали досвід спілкування зі школой як соціально-педагогічною системою.
Під час практики студенти занурювалися в різні професійнні ситуації, які висвітлювали їх комунікативні, організаторські, рефлексивні, аналітичні здібності як елемент професійної готовності; опановували навички планувати, проектувати власну професійну діяльність, вміння аналізувати та будувати ситуації взаємодії з дитиною.
Педагогічна практика включила в себе різноматні спортивні та інтелектуальні ігри, малювання, декламування віршів, виконання пісень та танців, театральні постанови, перегляд цікавих фільмів та мультфільмів іноземною і рідною мова.
Студенти-практиканти  35 групи діляться своїми враженнями:
Тараненко Єлізавета, табір «Дружба»:
«Мій час роботи у літньому пришкільному мовному  таборі «Дружба» став для мене незабутнім. Разом з дітьми ми грали у рухливі та інтелектуальні ігри, вивчали пісні, скоромовки і навіть ставили міні-сценки казок на англійській мові. Діти були досить активними, з зацікавленістю ставились до завдань. Щодня ми готували щось нове, і дітям це подобалось. Я отримала досить вагомий досвід і навчилася знаходити спільну мову та підхід до кожної дитини. Я вчилась працювати не тільки з молодшими учнями,а й з старшокласниками також».
Кулакова Олена та Зав’ялова Інна, табір «Юний ерудит»:
«Працювати з дітьми було надзвичайно цікаво, адже всі вони настільки різні, а наші завдання мали виконувати усі однаково, отже ми намагалися знайти підхід до кожного і зацікавити їх усіх – це було досить не легко».
Качанов Павло, Ярова Дар’я, Антоненко Єлізавета, табір «Веселка»:
«Отриманий досвід стане в майбутньому нам у нагоді. Перші дні перебування на практиці дуже нас хвилювали, бо робота з дітьми – це перш за все велика відповідальність, але згодом самі ж діти своєю поведінкою та зацікавленістю підказували нам як краще з ними спілкуватись. Саме це ми і робили через веселі та цікаві ігри, пісні і танці».
Чокіна Ольга, табір «Щасливе дитинство»:
«Кожен день ми вчили нові слова за різними темами: їжа, одяг, подорожі, спорт, музика. Ми грали у веселі ігри на англійській мові, співали англійські пісні, переглядали і обговорювали мультики англійською мовою, запам'ятовували лічилки і віршики, повторювали граматику і намагалися скрізь і завжди говорити тільки англійською. Кожен день був різноманітним, яскравим і незабутнім. Ми дуже здружилися і нам не хотілось розлучатись!»
Сидорук Анна Вікторівна, табір «Казкова країна»: 
«Кожен день я разом з вчителем проводила різноманітні культурні заходи, які включали в себе відвідування археологічного, краєзнавчого, музеїв, музею футболу та контрабанди тощо. Також кожного дня ми займалися німецькою мовою, повторювали вивчені за рік слова, вивчали нові, грали в цікаві розвиваючі ігри. Практика у літньому шкільному таборі була для мене цікавою, я швидко знайшла спільну мову з дітьми, вони мене слухали та поважали, як вчительку. Діти показали високий для їх віку рівень знань німецької мови. Практика для мене була цікавою». 

Волонтерська діяльність в оздоровчому таборі «Вікторія».

У червні 2017 року, студенти факультету лінгвістики и перекладу Петросян Джемма, Магакян Жасмин, Солошенко Лiна та Сурилов Олексiй провели невелику волонтерську діяльність в оздоровчому таборі «Вікторія» в якості викладача німецької мови. Літній мовний табір — це не тільки гарна практика викладання, навчання дітей, вміння знайти до кожного з них підхід, але й також можливість оцінити і застосувати свої навики педагога і вихователя. Програма літнього мовного табору була різноманітною та чітко спланованою. Студенти проводили заняття німецької мови в загонах №2 та №4, працюючи у парах. Загони складалися з дітей різної вікової категорії: від 8 до 15 років.
Використовуючи знання та методику навчання, отримані у стінах нашого університету, студенти показали високий рівень не тільки володіння мовою, а й методологією навчання. Саме ці чинники уможливили проведення занять з учнями різного вікового діапазону, завдяки ігровій формі навчання.  
Наші студенти-практиканти у повній мірі відчули шляхетність професії педагога, адже кращою нагородою для викладача є віддача його вихованця.

Літній мовний табір у школі № 50 зі студентами ФЛП
Учням школи № 50 міста Одеси надовго запам’ятається літній мовний табір, у якому з 29 травня по 16 червня працювали студенти 2 і 3 курсів факультету лінгвістики і перекладу: Арутюнян Каміла, Бедрековська Карина, Пуревсурен Галина, Ковальська Тетяна, Кривоус Наталя, Яновська Анастасія, Онищенко Михайло та Дешко Роман.
Волонтери докладали значних зусиль, щоб навчання англійській мові було не тільки пізнавальним, але і дуже цікавим. Заняття були насиченні захоплюючими іграми, квестами і розвагами.
Технічне оснащення школи забезпечило молодих викладачів можливістю готувати для дітей презентації, дивитися разом фільми, а потім жваво їх обговорювати.
Діти виявляли свої найкращі риси характеру, показували високі здібності і вміння. Завдяки креативності і доброзичливості студентів, багато дітей розкрилися для своїх однокласників і навіть для себе.
Студенти стали справжніми друзями для школярів, створивши атмосферу взаєморозуміння і поваги.
Працюючи разом із досвідченими викладачами, майбутні професіонали отримали цінний досвід, збагатилися знаннями з методики викладання іноземних мов. 
І діти, і студенти будуть чекати зустрічі наступного літа.   

Китайська мова у Бритівській школі

Незвичним виявився мовний табір для учнів Бритівської загальноосвітньої школи Білгород-Дністровського району, оскільки студентки 3 курсу факультету лінгвістики и перекладу східного відділення, Кускова Катерина и Ніколаєва Анастасія, влаштували для них справжнє занурення у китайську культуру.
Дівчата протягом двох тижнів викладали китайську мову учням 5-8 класів звичайної загальноосвітньої школи.
За період праці у мовному таборі студентки навчали дітей основам китайської писемності і лічби. За доволі короткий період школярі вивчили багато слів побутової тематики, навчилися простим висловлюванням.
Катерина і Анастасія багато розповідали про Китай і його культуру, намагаючись відтворити східну атмосферу на заняттях. Разом із дітьми вони співали китайські пісні, грали у традиційні китайські ігри. Дівчата навіть організували вікторину, присвячену Китаю, яка викликала справжнє захоплення у дітей.   
Справжньою кульмінацією стало останнє заняття, на якому студентки провели майстер-клас із китайської каліграфії. Кожний учень навчився писати своє ім’я на китайській мові. 
Завдяки старанням і сумлінній праці наших студентів захоплення китайською мовою поширилося межами нашої області!
Східне відділення нашого факультету з нетерпінням чекає на захоплених китайською мовою студентів!  

Мовна практика студентів ФЛП  Маріуполь - Одеса

У червні у більшості шкіл України відкрили свої двері літні мовні табори, які дали нагоду школярам не тільки відпочити, але і покращити свої знання іноземних мов. Студенти факультету лінгвістики і перекладу радо долучилися до співпраці зі шкільними таборами у якості викладачів-волонтерів.
Студентка 3 курсу факультета лингвистики и перекладу, Зіпір Марія, мала нагоду повернутися до рідної школи у місті Маріуполі у новому для неї статусі – статусі викладача. В якості волонтера вона викладала англійську мову на протязі двох тижнів у літньому мовному таборі школи № 41.
Марія щоденно проводила заняття, до яких ретельно готувалася. Заняття проходили в ігровій формі. Діти закріпили вивчений протягом року матеріал, дізналися багато нового.
Марія приділяла значної уваги читанню літератури на англійській мові. Також, кожного уроку діти разом із нею перекладали популярні пісні з англійської мови і співали їх.
Такі цікаві уроки школярі відвідували із захопленням, радо приймали участь в іграх і квестах. Їм було легко засвоювати новий матеріал у незвичній і невимушеній атмосфері.
Марія відмічає, що робота у мовному таборі із дітьми дала їй можливість глибше пізнати дитячу психіку, розвинути свої педагогічні здібності і викликала інтерес до викладацької діяльності.
Студенткам факультету лінгвістики і перекладу Білоконь Олександрі і Котовій Олені пощастило працювати волонтерами у мовному таборі «Clean Water» із наймолодшими школярами – першокласниками!
Олександра і Олена відповідально поставилися до викладацької діяльності у мовному таборі, оскільки навчати англійській мові наймолодших школярів – складне і трудомістке завдання. Але те задоволення і радість, яку отримували діти навчаючись, надихали їх на сумлінну працю. 
Дівчата завоювали серця дітей, перетворив звичайні уроки на захоплюючу пригоду: вони грали, розгадували кросворди і загадки, дивилися мультфільми, співали і малювали разом.
Дуже багато часу школярі проводили на вулиці, граючись у активні ігри. Студентки зуміли зроби навчання легким і приємним, найшли правильну мотивацію для дітей, в результаті чого отримали високі результати у навчанні своїх учнів.
Граючись, малюки пізнали ази англійської мови і зробили перші кроки у такій нелегкій справі – вивченні іноземних мов!
Заняття з англійської мови, організовані Орєшкіним Анатолієм, були захоплюючі і насичені цікавими вправами. Анатолій грав із дітьми у розвиваючі ігри, подаючи у такій невимушеній формі новий лексичний і граматичний матеріал.
Захоплює креативний підхід студента до проведення уроків. Анатолій організував творчий літературний конкурс серед учнів своєї групи. 
Студент багато розповідав про англійську культуру і традиції. А оскільки на факультеті лінгвістики і перекладу Анатолій вивчає не лише англійську, а і китайську мову, він залюбки ділився із дітьми своїми знаннями. Учні узнали багато нового і цікавого про китайські традиції і життя.
Діти були задоволенні і щасливі, адже вони не тільки отримали багато знать, старанно навчаючись, але і весело проводили час!

Студенти французького відділення в мовному таборі "Вікторія"

Студентам  французького відділення факультету лінгвістики та перекладу випала чудова можливість спробувати себе в ролі   викладачів французької мови в дитячому таборі "Вікторія".

Під час проходження педагогічної практики, студенти виконували різноманітні завдання, пов’язані з організаційною та педагогічною роботою: проводили заняття, вікторини, конкурси, направленні на закріплення пройдених та вивчених нових тем французькою мовою.
Діти активно брали участь у всіх видах діяльності на кожному занятті з французької мови. Особливо їм подобалося дізнаватися переклад слів і різні факти про французьку мову, вчити нові слова з повсякденного життя.

Завдяки можливості долучитися до діяльності викладача і працювати у таборі,  студенти  виховали в собі любов і повагу до цієї професії , сформували в собі професійні вміння та навички, необхідні для успішного здійснення навчально-виховної роботи, освоїли сучасні технології навчання і виховання. Також,  встановили та закріпили зв'язок теоретичних знань, отриманих  при вивченні французької мови в університеті.

Одай Наталія, Вул Анастасія, Безбабна Альона, Олександра Олешко, Владислав Тимофєєнко, Віра Хомяченко, Карина Сидоренко виражають слова вдячності факультету лінгвістики та перекладу за надання можливості отримати досвід роботи в одному з кращих таборів України!

Франкомовна практика студентів ФЛП
Щорічно, студенти факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного гуманітарного університету проводять різноманітні заходи направленні на удосконалення рівня володіння міжнародними мовами серед школярів.
Цього року студенти франузького відділення  Непомняща Анастасія, Чернова Анастасія, Патращук Вероніка, Мирза Тетяна, Торопа Олександра, Штепа Марія, Бессараб Тетяна, відточували майстерство французької мови в школі № 84.
 За період проходження лiтньoï практики студенти оволоділи великою кількістю умінь та навиків. Насамперед, як правильно організувати навчальну діяльність учнів під час уроків та заходів. Також вдалося реалізувати всі намічені цілі і задачі, набути безцінного практичного досвіду і навики роботи з класним колективом з урахуванням його психологічної структури і рівня розвитку; поглибити свої знання в педагогіці; сформувати уміння щодо організації продуктивної взаємодії з класом на уроці.
«Хочеться подякувати факультету лінгвістики та перекладу за організацію практики, в процесі якої, ми отримали досвід викладання мови та багато позитивних емоцій, під час спілкування  с дітьми. Практика дає можливість студенту проаналізувати свої знання: побачити свої недоліки та виправити їх», - зізнаються студенти ФЛП.

Студенти-перекладачі підкорюють Житомирську область

Щорічно студенти факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного гуманітарного університету спільно з викладачами проводять різноманітні заходи, спрямовані на вдосконалення рівня володіння іноземними мовами серед школярів. Так, наприклад, дві студентки 2 курсу 23 групи Гаріст Катерина і Гончаренко Діана проходили практику у загальноосвітній школі № 3 с.м.т. Нові Білокровичі, Житомирської області.
Дівчата робили все можливе, щоб кожен день, який  діти провели у таборі, був цікавим і насиченим. Наші студентки шукали індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи для цього безліч різних методик. Кожен день вони проводили різні заходи та ігри, супроводжували дітей під час захоплюючих поїздок, при цьому розмовляючи виключно англійською мовою. 
Студентки були приємно вражені атмосферою у школі. Були створені всі умови для проходження практики. Вчителі іноземних мов мають великий стаж роботи, високу фахову й методичну підготовку. Шкільні кабінети англійської мови на задовільному рівні обладнані технічними засобами навчання, забезпечені посібниками, навчальною та методичною літературою. Протягом усього перебування в школі дівчата мали змогу отримувати консультації як від учителів-предметників і класних керівників, так і від адміністрації школи.
Після закінчення практики у студенток залишилося безліч позитивних емоцій та спогадів. Підводячи підсумки Катерина і Діана були задоволені практикою, тому що краще ознайомились із своєю майбутньою професією, дізнались багато нового, цікавого, набули і розширили свій педагогічний досвід та дякують Міжнародному гуманітарному університету та факультету лінгвістики та перекладу за надану можливість спробувати себе у ролі викладачів.

Професійний досвід роботи у школі студентів ФЛП

Без сумніву, за час проходження практики у літньому  таборі Одеської ЗОШ №118 залишилися лише приємні спогади. Бо кожен день  з дітьми ми брала  участь у заходах, якими були заповнені неповторні літні будні.  Були конкурси, вікторини, спортивні змагання, розважальні програми,  які формують у дітей прагнення до перемоги, знань, зміцнюють почуття дружби та виховують почуття справедливості.
Проводили  і природоохоронну роботу, ознайомили дітей з операціями „Джерельце”, „Мурашник”, „Зелене вбрання Батьківщини”, а також з діяльністю організацій „зеленого” та „голубого патрулів”. Студенти також грали в різні ігри наших зарубіжних друзів, які живуть у різних куточках Землі. Багато було конкурсів:, „Лицарський турнір”, „Конкурс малюнків на асфальті”, „Я в майбутньому”, „Веселі старти” та багато інших.
Отже, ми намагалися  проводити різноманітні заходи, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей, їхні можливості, нахили, інтереси, здібності, а також всі напрями виховання, щоб формувати всебічно-розвинену, гармонічну особистість дитини – маленької Людини. Адже характерною особливістю дітей є: емоційність і допитливість, прагнення перевірити, випродувати свої сили, спритність, бажання фантазувати, відкривати таємниці і прагнути до чогось незвичайного, далекого, прекрасного. Саме літня пора і є періодом зміцнення здоров’я дітей, фізичного загартування, духовного збагачення, випробування своїх сил у праці, поході, активного фізичного відпочинку, часом яскравих вражень, самодіяльності, творчості, активного пізнання природи, друзів, себе!
Все це ми намагалися реалізувати у своїй роботі в ході літньої педагогічної практики. Вивчаючи психологію, педагогіку, різні методики, а також, маючи невеликий поки що досвід практики у школі з дітьми і у таборі, ми  зробили для себе висновки: „Як важливо багато знати та уміти, щоб життя дитини зробити легшим та цікавішим”. За всі розмаїття заходів, змістовну роботу, наявний досвід роботи з дітьми, ми щиро вдячна викладачам. Висновок напрошується сам: якщо педагоги-організатори, класні керівники, вчителі творчо підходять до проведення дозвілля дітей, глибоко опрацьовують зміст нових форм організації навчального процесу, добре володіють методикою організації різних заходів – вони на правильному шляху до маленьких сердець своїх вихованців, до великою країни, що зветься „Дитинство”.

Мовні табори Білгород-Дністровський - Одеса

З великим задоволенням студенти 33 групи факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного гуманітарного університету протягом червня проходили педагогічну практику в літніх мовних таборах Одеської гімназії № 9 та НВК «Школа-гімназія №2» у місті Білгород-Дністровський Одеської області.
Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями, завдяки чому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови. Слід відзначити насичену й цікаву програму, яку нашим студентам вдалося скласти завдяки старанній підготовці протягом навчального року разом із викладачами факультету. Відгуки, які було зібрано після закінчення волонтерської програми, виявили, що найбільш запам’яталися студентам та їх вихованцям вікторини, кросворди, перегляд мультфільмів та ігри на вулиці.
В організаційний і основний періоди діяльність табору була спрямована на реалізацію розвитку творчих здібностей дітей та на формування у дітей навичок спілкування і толерантності. Рухливі форми роботи на свіжому повітрі змінювалися пізнавальними сесіями у класній кімнаті. У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри із тімбілдінгу навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному.
Літній мовний табір дав можливість студентам факультету та школярам Одеси та Одеської області вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому.
«Адміністрація та вчителі школи залишилися задоволені нашою роботою, а діти не хотіли з нами розлучатися. Ми проявили ентузіазм і творчий підхід, зробивши кожне заняття цікавим і оригінальним, будь то перегляд англомовних мультфільмів, розучування пісень або проектні завдання — школярі з радістю і готовністю брали активну участь в заняттях.
Багато в чому успіх нашої діяльності залежав від допомоги і порад викладачів. Ми отримали цінний досвід завдяки цій практиці. Тепер ми можемо застосовувати його в майбутньому у професії та знаходити спільну мову з дітьми різного віку» - визнають студенти 33 групи факультету лінгвістики та перекладу.

Літня практика – можливість відчути себе справжнім вчителем!

Щорічно студенти факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного гуманітарного університету проходять практику з метою розвитку своїх мовних і педагогічних здібностей, в ході якої отримують безцінний досвід викладання іноземної мови. Цей рік не став винятком для 22-ої групи факультету лінгвістики та перекладу, їм пощастило протягом червня проходити практику в ЗОШ №62, ЗОШ №80, НВК «ЗОШ I-III ступенів №4» Арцизської районної ради Одеської області, Городненській ЗОШ I-III ступенів Болградської районної ради Одеської області, Маяківській ЗОШ I-III ступенів Біляївського  району Одеської області, Веселинівській районній гуманітарній гімназії із поглибленим вивченням іноземної мови  Веселинівської районної ради Миколаївської області.
Під час практики студенти 22 групи швидко знаходили спільну мову із вихованцями таборів, так як, завдяки старанній підготовці протягом року, вони проводили заняття у формі невимушеного спілкування, а саме через ігри, конкурси, квести. Це допомагало зацікавити дітей у навчанні, а також весело та із користю проводити час.  Окрім звичайних занять в таборах було проведено чималу кількість розважальних та захоплюючих ігор на іноземній мові, екскурсій, прогулянок, пікніків на свіжому повітрі. Діти були в захваті як від різноманітності заходів та конкурсів, так і від солодких призів, які вони отримували після них.
«Скільки всього нового та захоплюючого ми дізналися, просто не передати словами! Тепер можна точно зробити висновок, що дітям подобається англійська мова, і вони готові її вивчати у будь-який спосіб.
Педагогічна практика дала нам найголовніше – безцінний та яскравий досвід спілкування із дітьми шкільного віку. Головним нашим досягненням вважаємо те, що нам вдалося встановити гарні відносини із дитячим колективом. Спілкуючись з ними, нам не раз доводилося відкривати щось нове для себе.
Хочемо щиро подякувати деканату факультету лінгвістики та перекладу, нашим  викладачам, всім хто був задіяний у проведенні літньої мовної практики, за такий чудовий досвід. Завдяки роботі з дітьми, багато студентів відкривають в собі новий потенціал, отримують можливість реалізувати свої можливості та творчі здібності. Саме цей досвід знадобиться нам у майбутньому!» - визнають студенти 22 групи факультету лінгвістики та перекладу.

Літній мовний табір «Вікторія»

З 7 червня по 23 червня студентки 3-го курсу Факультету Лінгвістики та Перекладу Щавiнська Злата, Джупiй Анжеліка і Лукіна Анастасiя проходили мовну практику в дитячому таборі "Вікторія". Протягом трьох тижнів нашим студентам випала можливість спробувати себе в ролі викладачів англійської та німецької мов. Наші студенти творчо підійшли до цього процесу і на кожне заняття вигадували цікаві мовні ігри для дітей і створили різноманітну програму "Розважаємось та навчаємось". Студентки провели викладання англійської мови з загоном №12 та німецької мови з загоном №5. Вони працювали з дітьми, віком від 6 до 14 років. Наші студенти намагалися проводити заняття так, щоб програма була не тільки цікавою та пізнавальною, а й рухомою. Дітям дуже подобалися заняття і вони із задоволенням ходили на них.
Наші студенти задоволені тим, що їм випала можливість попрацювати в таборі "Вікторія". Вони показали як можуть знайти підхід до дітей і як зацікавити дітей у вивченні англійської та німецької мов. "Ми хочемо висловити величезну подяку нашому університету за таку чудову можливість і досвід. З дітьми було і важко і легко, спочатку нам здавалося що влітку діти точно не захочуть вчитися, але ми зрозуміли головне - навчання мовам має і може стати дуже веселим і цікавим заходом . З дітьми було дуже весело і приємно проводити час! " - розповідають студентки 3-го курсу.

Щавінська Злата, Лукіна Анастасія, Джупій Ангеліна (34 група)

Лiтнiй мовний табiр в Одеськiй гімназії № 8

Кожний рік студенти факультету лінгвістики та перекладу Міжнародного гуманітарного університету проходять практику в літніх мовних таборах для удосконалення рівня володіння іноземною мовою.
Студенти 3 курсу 34 групи факультету лінгвістики та перекладу (Заднiстранська А. I., Чавдар С. О., Сизоненко А. Л. Кірсанова I. С.)  з 1 по 16 червня проходили  мовну практику гімназії № 8.
За час проходження практики ми ознайомилися з профілем навчального закладу, його діяльністю, а також його керівниками та педагогічним колективом. Умови для проведення практики в школі гарні, вчителі – висококваліфіковані фахівці, що мають індивідуальний підхід до учнів і стиль викладання. Вивчили основні цілі і завдання організації навчально - виховної діяльності. Вивчили основні прийоми організації освітнього процесу. Досліджували рівень розвитку навчального колективу.
За час практики ми придбали багато знань і корисної інформації, яка в подальшому, безумовно, нас дуже знадобиться. В даній роботі були досягнуті всі поставлені завдання.
«У рамках літнього мовного табору ми були спрямовані в гімназію №8, де спробували себе в ролi викладачів англійської у дітей 5-6 класів. Кожен день ми разом з ними обговорювали нові цікаві теми, грали в цікаві навчальні ігри, логічні і рухливі, малювали. Діти добре засвоювали новий матеріал із задоволенням приймали участь у всіх заняттях, впевнено застосовуючи отримані знання на практиці. Діти були зацікавлені, згуртовані, відчувався командний дух. Ми допомагали їм не тільки дізнаватися нові слова, але і знаходити спільну мову, працюючи в команді. Кожен день був по-своєму цікавий і відрізнявся від попереднього новими заняттями. Це був цікавий і цінний досвід, який був корисний як нам, так і дітям."
Хочемо подякувати факультету лінгвістики та перекладу за організацію практики, в процесі якої, ми отримали досвід викладання та масу позитивних емоцій.

Педагогічну практика у дитячому оздоровчо-спортивному таборі  «Вікторія»

З сьомого по шістнадцяте червня студенти другого курсу лінгвістики та перекладу, а саме Нагорічна Є., Фєдорова В., та Охотська М. проходили педагогічну практику у дитячому оздоровчо-спортивному таборі  «Вікторія». Протягом десяти днів студенти викладали дітям китайську мову.
«Коли ми тільки познайомилися з дітьми, ми були дуже вражені і трохи засмучені тим, що діти майже нічого не знали про Китай, тому перед нами постала задача не тільки передати знання з китайської мови, але й ознайомити дітей з традиціями та історією цієї великої країни» Нагорічна Є.
Це вже не перша практика для студентів зі східних мов, але вони зізнаються, що все ж таки важко бути на місці вчителя.
«Усі діти були різного віку і спочатку ми не знали як саме можна усіх одразу зацікавити, але ми дуже швидко знайшли вихід через розвиваючо-розважальні ігри. Чесно кажучи, діти дуже швидко запам’ятовували новий матеріал, тому я вважаю, що ми впоралися». Фєдорова В.
Протягом занять студенти дуже зблизилися з дітьми, тому було тяжко з усіма прощатися, але вони сподіваються зустрітися у наступному році.
«Було дуже приємно знайти спільну мову з дітками та побачити віддачу у своєму викладанні. Я вважаю, що за цей час не тільки діти вчилися, але й ми також дізналися багато нового, та, звісно, отримали новий досвід». Охотська М.

Літо у таборі

Кожному студенту цікаво випробувати себе у майбутній професії, перевірити набуті знання і вміння, переконатись у правильності обраного шляху. 
Саме таке випробування вже вкотре випало на долю студентів третього курсу Міжнародного Гуманітарного Університету факультету Лінгвістики та Перекладу – вони проходили педагогічну практику в загальноосвітніх школах, дошкільних навчальних закладах та літніх таборах. Діяльність студентів у період педагогічної практики була аналогом професійної діяльності вчителя, вихователя, що здійснювалась в реальних умовах роботи  закладу. Студенти підвищували рівень самоосвіти і самовиховання, ступінь професійної підготовленості; синтезували педагогічне знання з практичною діяльністю. Саме у процесі педагогічної практики відбувався найбільш інтенсивний розвиток особистісних якостей студентів, виявилось критичне й осмислене ставлення до дисциплін, що вивчаються.  
Студенти-практиканти 32 групи обмінялися враженнями:
Боброва Аліна, Волинець Христина, Джабінська Анастасія, Іванова Анастасія, Попов Дмитро та Шаповалова Лілія, школа №№118(м.Одеса) :
«Двотижнева відпустка у дитинство. Так. Саме як відпустка пройшли ці незабутні тижні для нас, адже ми там лише відпочивали і насолоджувалися спілкуванням зі школярами.
Спочатку було дещо страшно: «Як вони нас сприймуть?». Але вже в перший день ми зрозуміли, що ці маленькі янголятка такі щирі, чесні і добрі, що нам немає чого боятися. З кожним днем ми все дужче і дужче прикіпали душею до дітлахів. Ми дізнались багато цікавого і корисного.»
Скліфасовська Наталя, школа №2 (м.Чорноморськ):
«Практика на крок приблизила мене до майбутньої мети. Це досвід студента, майбутнього вчителя і матері. А досвід зайвим ніколи не буває.
Обирайте професію вчителя, керуйтесь почуттями і серцем, а дитяча вдячність і посмішки компенсують всі можливі негаразди!»
Доній Анастасія, Соломіна Катерина, табір «Вікторія»:
«Нам випала чудова можливість проходити практику в дитячому таборі "Вікторія". Це був неоціненний досвід, так як ці діти дуже різні і вони приїхали сюди відпочивати, тому англійську ми намагалися вчити тільки в ігровому вигляді.
Ця практика дала нам змогу перевірити як теоретичні знання, так і знання методики викладання дисципліни, втілити у життя власні плани та ідеї, перевірити себе на міцність. На власному досвіді ми переконалися, наскільки важким, але водночас і цікавим, є обраний нами професійний шлях; чітко зрозуміли, що неодмінним атрибутом педагогічної діяльності є постійне експериментування, пошук нових ідей, креативність.»
Іванченко Тетяна, Французька приватна школа:
«Дуже цікаво і пізнавально було перебувати в ролі викладача. Від пройденої практики у мене залишилися лише позитивні враження. Всі два класи, в яких я вела англійську мову і проводила різні заходи, мали відмінну дисципліну, не заважали вести мені урок, не відволікалися, а також справлялися з поставленими завданнями. Я завжди намагалася, щоб був задіяний в роботі кожен учень. Дуже важлива навичка, яку мені вдалося здобути - це утримання уваги аудиторії.»