Під час навчальної практики у тон-студії Одеської кіностудії та у корпункті «UA: Одеса – Суспільне» за участю студентів та викладачів кафедри кіно та телебачення факультету мистецтва та дизайну Міжнародного гуманітарного університету, відбувся професійний тренінг присвячений удосконаленню творчої майстерності майбутніх дикторів та ведучих телевізійних програм.
Головною метою навчального заходу було ознайомлення творчої молоді зі способами спілкування, застосовуючи невербальні форми комунікації за допомогою технічних засобів у «реальному режимі». Юнаки та дівчата були включені в творчий процес, й розуміння, що робота на телебаченні – це на все життя, а фахові знання та практичні навички у певній сфері тільки сприятимуть подальшому професійному вдосконаленню.
За словами доцента кафедри кіно та телебачення Сергія Даниленка сучасність диктує свої правила: представнику творчої професії потрібно швидко орієнтуватися в інформаційному просторі й оперативно готувати тексти. Водночас все більше роботодавців запрошують до свого колективу не просто кваліфікованих співробітників, а справді творчих особистостей.
– Основні завдання, насамперед, – розвинути аналітичні і творчі здібності здобувачів, їх критичне мислення у процесі опанування знань і практичних умінь, сприяти засвоєнню кваліфікації, індивідуальної диференціації та спеціалізації творчої професії, – підкреслив медіатренер.
Головною метою навчального заходу було ознайомлення творчої молоді зі способами спілкування, застосовуючи невербальні форми комунікації за допомогою технічних засобів у «реальному режимі». Юнаки та дівчата були включені в творчий процес, й розуміння, що робота на телебаченні – це на все життя, а фахові знання та практичні навички у певній сфері тільки сприятимуть подальшому професійному вдосконаленню.
За словами доцента кафедри кіно та телебачення Сергія Даниленка сучасність диктує свої правила: представнику творчої професії потрібно швидко орієнтуватися в інформаційному просторі й оперативно готувати тексти. Водночас все більше роботодавців запрошують до свого колективу не просто кваліфікованих співробітників, а справді творчих особистостей.
– Основні завдання, насамперед, – розвинути аналітичні і творчі здібності здобувачів, їх критичне мислення у процесі опанування знань і практичних умінь, сприяти засвоєнню кваліфікації, індивідуальної диференціації та спеціалізації творчої професії, – підкреслив медіатренер.