13 грудня 2024 року Центром забезпечення якості освіти Міжнародного гуманітарного університету було проведено науково-практичний семінар з гарантами освітніх програм, завідувачами випускових кафедр, деканами факультетів, викладачами груп забезпечення освітніх програм.
На порядку денному стояли важливі питання щодо удосконалення навчально-методичних комплексів освітніх компонентів, впровадження сучасних ефективних технологій навчання та розвитку академічної співпраці.
Під час семінару учасники обмінялися думками щодо досвіду та стратегій підвищення рівня методичного забезпеченняпідготовки здобувачів вищої освіти та необхідності регулярного перегляду освітніх програм, щоб вони відповідали сучасним тенденціям розвитку спеціальності.
Гаранти освітніх програм представили результати моніторингу поточних освітніх програм, виділили сильні та слабкі сторони програм, а також обговорили плани щодо їх модернізації.
Також були озвучені пропозиції щодо покращення зворотного зв'язку від студентів та роботодавців, що дозволяє оперативно реагувати на зміни у вимогах ринку праці.
Семінар став своєрідним майданчиком для конструктивного діалогу про майбутнє якісної освіти в університеті, наголошуючи на єдності цілеспрямованих зусиль усіх учасників освітньої діяльності у забезпеченні високих її стандартів.
На порядку денному стояли важливі питання щодо удосконалення навчально-методичних комплексів освітніх компонентів, впровадження сучасних ефективних технологій навчання та розвитку академічної співпраці.
Під час семінару учасники обмінялися думками щодо досвіду та стратегій підвищення рівня методичного забезпеченняпідготовки здобувачів вищої освіти та необхідності регулярного перегляду освітніх програм, щоб вони відповідали сучасним тенденціям розвитку спеціальності.
Гаранти освітніх програм представили результати моніторингу поточних освітніх програм, виділили сильні та слабкі сторони програм, а також обговорили плани щодо їх модернізації.
Також були озвучені пропозиції щодо покращення зворотного зв'язку від студентів та роботодавців, що дозволяє оперативно реагувати на зміни у вимогах ринку праці.
Семінар став своєрідним майданчиком для конструктивного діалогу про майбутнє якісної освіти в університеті, наголошуючи на єдності цілеспрямованих зусиль усіх учасників освітньої діяльності у забезпеченні високих її стандартів.