Оцінювання якості освітньої програми стейкхолдерами, роботодавцями та іншими зацікавленими сторонами:
https://forms.gle/z8qTRrjam5vnmy677
Оцінювання випускниками якості надання освітніх послуг в МГУ:
https://forms.gle/omV5pWUbBczfZnMYA Науково-педагогічні працівники: Дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками:
https://forms.gle/6kdVaqhA6nQYQ8GT7 Оцінювання науково-педагогічними працівниками якості освітньої програми за спеціальністю 222 «Медицина»:
https://forms.gle/LCUp68aQJSEU1HNy5 Оцінювання науково-педагогічними працівниками якості освітньої програми за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія»:
https://forms.gle/Qgd8AeGpx9MtaHwS6 Оцінювання науково-педагогічними працівниками якості проведення дистанційного навчання:
https://forms.gle/XSvhP1E6DDhEQvwGA Здобувачі вищої освіти: Анкета першокурсника:
https://forms.gle/6wCQTi3dKKpxPRDk8 Оцінювання якості освітньої програми здобувачами вищої освіти за спеціальністю 222 «Медицина»:
https://forms.gle/WvcZosyVVo8dk2ju7 Оцінювання якості освітньої програми здобувачами вищої освіти за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія»:
https://forms.gle/mGPc73g2uFnUJAuq6 Якість викладання та навчання за окремою навчальною дисципліною очима здобувача вищої освіти:
https://forms.gle/75kQP9Q6Q9LVKqPz5 Якість надання освітніх послуг дистанційного навчання:
https://forms.gle/oA76c1JsiMDbG3kv6 Визначення ступеня відповідності форм, методів навчання та викладання принципам академічної свободи та студентоцентрованого підходу в освітньому процесі МГУ:
https://forms.gle/kwz7PuiayQjtnQMo8 Дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти:
https://forms.gle/YQLNgtzGLaZGJiV58 Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань очима здобувачів вищої освіти:
https://forms.gle/eqwS13agkT1HxbvHA Оцінювання рівня практичної підготовки здобувачів вищої освіти:
https://forms.gle/exWcTF6qaRpb7wQa6 Оцінювання якості організаційної, інформаційної, консультативної підтримки здобувачів вищої освіти:
https://forms.gle/zq2Wz1nyPeTmewLu6